Corona Update

Voor het bepalen of we werkzaamheden bij onze klanten wel of niet door laten gaan volgen we de richtlijnen van het RIVM en andere instanties.
Update van het RIVM zijn te volgen via:
https://www.rivm.nl/nieuws/actuele-informatie-over-coronavirus

Update: woensdag 22 april 2020

De Meubelreiniger is vanaf dinsdag 28 april weer volledig operationeel.
Maar we moeten met elkaar, vanwege de 1,5 meter economie, voorlopig blijven leven met beperkingen.
Onze medewerkers komen dagelijks bij veel verschillende klanten over de vloer en het uitvoeren van onze dienstverlening mag niet ten koste gaan van uw veiligheid en die van onze vakmensen.
Daarom nemen we een aantal maatregelen in acht, zodat we voor onze beide veiligheid kunnen doorwerken. 

Al onze medewerkers zijn geïnformeerd en geïnstrueerd over de hygiënische maatregelen waar zij zich aan houden.
Hierbij volgen wij uiteraard de adviezen van het RIVM

Komt De Meubelreiniger bij u reinigen?

Wilt u dan vooraf rekening houden met de volgende zaken:

  • Heeft u of een van uw huisgenoten last van keelpijn, hoesten en/of koorts? Dan vragen wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de afspraak te verplaatsen. Aan het verplaatsen van een afspraak zijn geen kosten verbonden.
    Bel: 085 016 0938

Wilt u dan op de dag van de afspraak rekening houden met de volgende zaken:

  • Onze medewerker geeft bij binnenkomst geen hand.
  • Onze medewerker bewaart 1,5 meter afstand van u.
  • In de ruimte waarin we reinigen, werken we bij voorkeur zonder andere mensen om ons heen.
  • Blijkt dat u of een van uw huisgenoten een verkoudheid heeft of last van hoesten tijdens de afspraak? Onze medewerker stopt dan met de werkzaamheden en zal de afspraak niet door laten gaan.

Update: maandag 30 maart 2020

Tot 28 april 2020 zijn we beperkt beschikbaar voor reinigen van meubels bij onze klanten.
Afhankelijk van welke maatregelen door de regering en RIVM op of rond 28 april worden afgekondigd zullen we besluiten de beperking op te heffen of juist uit te breiden.

Uiteraard zijn we volledig telefonisch, per mail en Whatsapp bereikbaar voor vragen en aanvragen van offertes.
Er gaat weer een moment komen dat alles weer normaal gaat draaien en werken.
Tot die tijd moeten we ons allemaal een beetje aanpassen aan deze vervelende corona situatie.

We vragen je begrip voor deze maatregel.
We komen wekelijks bij heel veel klanten over de vloer.
De gezondheid van jou en je familie en onze medewerkers is in deze tijd het belangrijkste.

We wensen je in deze bijzondere tijd al het goede toe.
Pas goed op jezelf en anderen en neem je verantwoordelijkheid door de (landelijke) maatregelen zeer serieus te nemen.
Kijk ondertussen naar al het moois dat de natuur te bieden heeft en weet: ook dit gaat voorbij.

Met vriendelijke groet,
De Meubelreiniger
Amanda, Hanny, Jeroen en Maarten

Update: maandag 23 maart 2020

We gaan in deze lastige periode uiteraard heel soepel om met onze annuleringsvoorwaarden:
Afspraken mogen zonder kosten worden geannuleerd of verzet naar een andere datum.
We houden een lijst bij van opdrachten die we pas gaan uitvoeren als de corona crisis voorbij is

Helaas hebben we voor onze en jouw veiligheid de maatregelen om te werken wat moeten aanscherpen.
Vanaf vandaag

  • vragen we bij aankomst of er mensen in huis zijn die verkouden zijn, grieperig zijn of koorts hebben – als dat zo is komen we niet binnen en gaan we de afspraak verzetten naar een ander moment (datum)
  • kunnen en gaan we niet werken in een ruimte waar kinderen vrij rondlopen en/of spelen – als het wel gebeurt zullen we je vragen hier actie op te ondernemen. Lukt dat niet dan is de kans groot dat we het werk beëindigen en de afspraak verzetten naar een ander moment (datum)
  • vragen we je bij gebruik maken van onze PIN-automaat de PIN-code in te drukken met een pen of potlood. Zo heb je geen contact met knoppen die ook door anderen zijn aangeraakt

Update: maandag 16 maart 2020

Er is op dit moment geen reden om niet door te gaan met ons werk bij klanten.
Dit kan natuurlijk “morgen” anders zijn.
Wel nemen we maatregelen om het risico van besmetting zoveel mogelijk te voorkomen.
Je moet dan denken aan de volgende maatregelen
Bij binnenkomst:

  • aanbellen en afstand nemen van de deur
  • als klant open doet uitleggen dat het verstandig is ca. 2 meter afstand te houden
  • we vragen aan klant om naar binnen te gaan en wij volgen (op afstand)
  • we geven geen hand

Tijdens het werk:

  • gebruik van handschoenen
  • bij handen wassen gebruiken we onze eigen papieren handdoekjes
  • klant blijft op afstand.
  • geen koffiedrinken met klant

Afronden werk:

  • handen wassen (eigen papieren handdoekjes )
  • afrekenen met PIN automaat beschermt door plastic zakje

Update: maandag 15 maart 2020

Door het besluit van de regering om alle scholen te sluiten zijn we niet meer in staat om de gemaakte afspraken goed in te vullen. Het is dus zeker dat er afspraken verzet gaan worden naar een latere datum.
We zullen veranderingen direct per mail of Whatsapp communiceren.
En hopen natuurlijk dat je daar begrip voor hebt.
Lezen over het besluit:
https://www.rijksoverheid.nl/actueel/nieuws/2020/03/15/aanvullende-maatregelen-onderwijs-horeca-sport

Scroll naar top