FAQ

Halen jullie meubels op of reinigen jullie op locatie?

We halen geen meubels op en reinigen dus uitsluitend op locatie.
Dus geen gesleep met je meubels en je bent ze ook niet weken kwijt.
Over het algemeen kun je na 24 uur weer gebruik maken van je meubels of tapijt.

Ontvang ik een bevestiging van de afspraak?

Jazeker, we sturen altijd een bevestiging via de mail van de afspraak.
Als je wel een afspraak gemaakt hebt en geen bevestiging van ons hebt ontvangen is er iets fout gegaan. Neem dan contact met ons op!

Ontvang ik een factuur?

Jazeker, we werken voor particuliere en zakelijke klanten uitsluitend op factuurbasis.
Je ontvangt altijd 1 of meerdere dagen voor de reiniging van ons een digitale factuur via de mail.
Voor zakelijke klanten sturen we de mail achteraf via de mail op.

Wat hebben wij nodig bij een reiniging?

Warm water en stroom (220 Volt)

Geven jullie garantie dat alle vlekken eruit gaan?

We zouden dat graag doen maar weten dat dit niet mogelijk is.

Wordt de vloer beschermd tijdens de reiniging?

Ja, we beschermen altijd de vloer door middel van een zeil en dekens.

Welke reinigingsmethode gebruiken jullie?

We werken bijna altijd met de sproei/extractie methode.
Dit is een natte methode (water + schoonmaakmiddel) en zorgt ervoor dat vuil wordt opgelost en afgevoerd.

Scroll naar top