FAQ - meest gestelde vragen
We halen geen meubels op en reinigen dus uitsluitend op locatie.
Dus geen gesleep met je meubels en je bent ze ook niet weken kwijt.
Over het algemeen kun je na 24 uur weer gebruik maken van je meubels of tapijt.
Jazeker, we sturen altijd een bevestiging via de mail van de afspraak.
Als je wel een afspraak gemaakt hebt en geen bevestiging van ons hebt ontvangen is er iets fout gegaan. Neem dan contact met ons op!
Jazeker, we werken voor particuliere en zakelijke klanten uitsluitend op factuurbasis.
Je ontvangt altijd 1 of meerdere dagen voor de reiniging van ons een digitale factuur via de mail.
Voor zakelijke klanten sturen we de mail achteraf via de mail op.
Warm water en stroom (220 Volt)
We zouden dat graag doen maar weten dat dit niet mogelijk is.
Ja, we beschermen altijd de vloer door middel van een zeil en dekens.
We werken bijna altijd met de sproei/extractie methode.
Dit is een natte methode (water + schoonmaakmiddel) en zorgt ervoor dat vuil wordt opgelost en afgevoerd.