Zakelijke klanten

Stoelen en tapijt reinigen bij bedrijven

Stoelen staan er in ieder bedrijf.

Bij de entree en receptie om bezoekers te laten zitten, in vergaderruimtes, in de kantine of bedrijfsrestaurant en niet te vergeten de bureaustoelen bij iedere werkplek.
Maar ook in theaters, bioscopen, zalencentra, restaurants, ed staan stoelen en ligt vaak tapijt
Al deze stoelen zullen in de loop van de tijd vuil worden.
Gewoon door gebruik.
In het zitvlak zal in de loop van de tijd heel wat stof, haar en huidschilfers verdwijnen.
En er zitten vlekken in die ontstaan zijn door morsen van dingen als koffie, vruchtensap, eten enz.
Daar is gewoon weinig tot niets aan te doen.

De stoelen en het tapijt ziet er door gebruik niet zo fris meer uit.

En bezoekers laten zitten op duidelijk vervuilde stoelen bij de receptie of in de vergaderruimte is niet bepaald iets dat bijdraagt aan een goede uitstraling van uw bedrijf.
En bij een avondje uit in het theater laat je een klant niet graag op een stoel zitten waar een flinke harde kauwgomplek in zit.
Maar ook medewerkers zitten graag op een schone en frisse stoel achter hun bureau.

Wat te doen als stoelen alleen maar vuil zijn en vol vlekken zitten?

Nieuw kopen hoeft niet want vuile stoelen zijn heel goed te reinigen.
Wij voeren een goede dieptereiniging uit op de stoelen en halen er zo heel veel vuil uit.
Vlekken worden ieder apart behandeld met de middelen die we daarvoor beschikbaar hebben.
En u hoeft niet bang te zijn dat de stoelen daar kapot van gaan want een dieptereiniging is een veilige methode voor het reinigen van kantoorstoelen. Net als de gebuikte middelen.

De Meubelreiniger levert u de beste reiniging en resultaat.
We hebben al duizenden stoelen en vierkante meters tapijt gereinigd en zakelijke klanten het wow-effect bezorgd!

Bioscoopstoel reinigen
Bioscoopstoel met koffievlek – werk voor de Meubelreiniger!

Wie wij zijn?

Wij zijn De Meubelreiniger en we zijn een gespecialiseerd schoonmaakbedrijf voor professioneel reinigen van alle gestoffeerde en leren meubels (banken, bankstellen, stoelen en fauteuils) en tapijt (vloerbedekking, kleden en trapbekleding) voor de zakelijke markt.

We werken daarbij rechtstreeks voor zakelijke opdrachtgevers maar ook via en namens schoonmaakbedrijven in heel Nederland en België.

Voordelen van professioneel reinigen

Het regelmatig en professioneel laten reinigen van stoelen en tapijt levert voor een bedrijf een aantal belangrijke voordelen op.

Verhoging professionaliteit en uitstraling

Schone meubels en tapijt vanaf de ingang tot aan het bureau straalt iets positiefs uit. Bezoekers zien dat. Een vergaderruimte met stoelen die er duidelijk vuil uit zien doet dat niet. Schone meubels wel!
En ieder bedrijf wil toch een professionele indruk achter laten op jun klanten en medewerkers!

Besparen van kosten

Regelmatig reinigen van stoelen en tapijt zorgt voor een langere levensduur.
De afschrijving kan dus over een langere periode plaats vinden en dus kunnen investeringen voor vervanging later plaats vinden. 
Ook wanneer stoelen en tapijt bijvoorbeeld koffievlekken, theevlekken, permanent marker, inktvlekken, ed. hebben is er vaak wel een oplossing te vinden en kan het gewoon nog gereinigd worden. Weggooien hoeft dus niet direct!

Verbetering binnenklimaat

Een kantoor wordt over het algemeen dagelijks gereinigd. Het regelmatig reinigen van stoelen en het tapijt wordt daarbij nog wel eens vergeten.

Diverse onderzoeken hebben aangetoond dat de productiviteit van uw medewerkers stijgt en het ziekteverzuim daalt als het binnenklimaat verbeterd.
Reinigen van meubilair en tapijt zou dus een vast onderdeel moeten zijn van het onderhouds- en reinigingsschema. Zeker als het gaat om stoelen die gebruikt worden bij flexibele werkplekken.

Vergaderstoelen voor een zalencentrum in Amsterdam

Werken met De Meubelreiniger

Werken met De Meubelreiniger begint met contact en inzicht in de wensen en eisen van u, als klant.
Op basis van deze eisen en wensen maken we een persoonlijk advies dat gebaseerd is op het beste plan voor uw bedrijf, uw situatie en uw budget.

Flexibiliteit vinden we daarbij erg belangrijk.  
Dat begint bij de planning.
Bijvoorbeeld door reiniging op zaterdag omdat de ruimtes door de weeks bezet zijn.
Of op een aantal vrijdagmiddagen wanneer de bezetting laag is.
In overleg is er veel mogelijk.
Maar ook bij de uitvoering blijven we flexibel en gooien net zo makkelijk het schema om omdat een bepaalde ruimte toch ineens nodig was voor overleg.

Reinigingsmiddelen
De Meubelreiniger werkt uitsluitend met de duurzame en niet milieubelastende middelen van James.
Veel van deze onderhoudsproducten zijn gewoon leverbaar via onze webshop.

Totaalpakket
We leveren een totaalpakket voor al uw stoffen en leren meubels en zachte vloeren (tapijt, trapbekleding en kleden).

Voorbeelden van reinigingsplannen

Eenmalige reiniging

We voeren een eenmalige reiniging uit. Hiervoor werken we op basis van een vooraf overeengekomen projectprijs.
Omdat het bij bedrijven of zakelijke klanten meestal over (grotere) aantallen gaat hanteren we altijd een projectprijs. Voor het bepalen van de projectprijs wordt gekeken naar zaken als vestigingsplaats, aantal stoelen, soort stoelen, enzovoort.
Het reinigen van een bureaustoel doen we al voor een prijs vanaf 4,95 per stuk
Als u ons verteld wat voor stoelen u hebt staan en in welke aantallen maken we graag een vrijblijvende offerte voor u.
Het meesturen van wat foto’s van de stoelen maakt het nog makkelijker om snel een offerte te maken.

Deze eenmalige reiniging kan ook gebruikt worden als de nul-reiniging bij de start van een abonnement.

Abonnement

Periodiek reinigen en onderhoud om schone en frisse meubels te houden zonder hoge kosten kan echt.

Na het uitvoeren van een nul-reiniging is het belangrijk dat de uitstraling behouden blijft.
Dat is te bereiken door periodiek onderhoud uit te voeren op de stoelen en/of tapijt in uw bedrijf
We kunnen een afspraak maken over het onderhoud en samen komen tot een vorm die het beste past bij uw situatie en budget.
Een maatwerk voorstel dus!

We geven graag een paar voorbeelden van de mogelijkheden:

Jaarlijks: 1 x per jaar worden alle stoelen gereinigd. Het fijne van deze invulling is dat alle stoelen dan weer helemaal schoon en fris zijn.
We kunnen dit doen op basis van een vaste prijs per stoel.
Dit kan al vanaf 9,50 euro per stoel per jaar

Maandelijks: 1 x per maand komen we op een vaste dag/tijd bij u langs om de stoelen te reinigen die er het hardst aan toe zijn: vlekken door morsen, koffie, enz.
Ook het aanwezige tapijt wordt nagelopen en vlekken verwijderd.

We spreken dan tegen een vaste maandprijs (vanaf 400 euro) een hoeveelheid tijd per maand af (bijvoorbeeld 4 uur).
Fijne van deze invulling is dat alles zo schoon en fris blijft en ws. iedere stoel zo eens in de paar jaar wel een keer gereinigd wordt

Uiteraard zijn andere vormen en combinaties mogelijk.
We nemen het onderhoud van de meubels en tapijt graag uit uw handen.
Kunt u zich bezig houden met uw bedrijfsvoering.

Neem contact met ons op en vraag ons naar de mogelijkheden.
We komen uw wensen en eisen graag met u bespreken.

Witleren vergaderstoel reinigen (half gedaan)

Proefreiniging

Nog niet overtuigd van de mogelijkheden van De Meubelreiniger?
Vraag dan een gratis proefreiniging aan.
Het uitvoeren van een proefreiniging is een uitstekende manier om kennis te maken met De Meubelreiniger en haar werkwijze.
En natuurlijk met het zichtbare resultaat!

Contact

Wenst u meer informatie of hebt u een vraag?
Vult u dan het contactformulier in en er wordt binnen 24 uur contact met u opgenomen.

Contact Zakelijk
(wel zo persoonlijk!)
(voor als het ons niet helemaal duidelijk is en we vragen hebben)
(voor het beantwoorden van uw vraag)

Wat mag De Meubelreiniger voor u doen?

De Meubelreiniger heeft een jarenlange ervaring in het reinigen en onderhouden van stoffen en leren bureaustoelen, vergaderstoelen, kantinestoelen, banken en zitmeubels in alle soorten bedrijven en kantoren.



Vraag vandaag nog een vrijblijvende offerte aan
voor het reinigen van de stoelen.

Scroll naar top